Giselle, la anti-Lulú

Las Ramblas son muy variopintas, pero parece mentira que uno pueda pasar en cuatro días de una Lulú cualquiera de 30 € a una delicada Giselle de abono.

Me estaba durmiendo en la segunda parte cuando la pareja protagonista se ha marcado un baile realmente muy bonito. No he encontrado ningún video de esa escena, de manera que lo dejaremos aquí, sobre todo por aquello que dijo Azaña.

 

ACTUALIZACIÓN (12/11/10)

Mejor que ser dueño de un yate es ser amigo de quien lo sea, y ese es mi caso con Rosli Ayuso, de cuya crítica de Giselle publicada en “El Mundo” disponemos aquí gracias a su amabilidad.

Acerca de José Luis

Las apariencias no engañan
Esta entrada fue publicada en Ballet. Guarda el enlace permanente.

9 respuestas a Giselle, la anti-Lulú

  1. Joaquim dijo:

    Tot s’ha de despatxar en aquesta vida, tot i que els dos productes no els compararia.
    Un l’he tastat i no m’ha acabat d’agradar i l’altre no el compro, d’entrada.

    • José Luis dijo:

      Ja saps que va en el lote… de fet ahir pensava que es el que t’estalvies per abonar-te… 😕 Pero es cert que va haver un ball maquissim i que la orquestra, la Simfònica del Vallès, amb algun moment de pena, va sonar bastant millor que a les finals del Maria Canals.

  2. miquelgascon dijo:

    Ondia !!! no et va agradar ? Jo tinc entrades per divendres i creia que era un espectacle realment bo. La única critica que havia llegit fins ara l’havia deixat força be, i a mi em feia molta il.lusió, la veritat. Ja et comentaré el que m’ha semblat.

    • José Luis dijo:

      No em facis cas. Els dos ballarins principals, jo diria que ho feien molt be, i el tipus de ball de la companyia a la primera part, molt sincopat, molt curiós. I la Giselle especialment molt lleugera.

      A la segona part, em vaig quasi dormir, però hauria de afeixir que anava molt cansat. I després el ball que em va despertar va ser tan maco que justificava la nit, i aixó també ho hauria d’haver dit. Però fixat que acabo amb Azaña que va dir alló de quan d’una cosa no se sap, millor callar.

      Van aplaudir molt, i vaig sentir a mes de una iaia (be, tres o quatre anys mes grans que jo 🙂 ) que deien “Molt maco, Molt maco”

      • miquelgascon dijo:

        Em treus un pes del damunt, perquè a mi m’agrada força el ballet i el teu post m’havia inquietat. Jo també casi soc un iaio, o sigui que crec que m’agradarà….jajajajaja Gracies

  3. kalamar dijo:

    Realment, la nit i el dia. No m’estranya que t’adormissis després de la sobredosi de colors pesants, agulletes de llum i escenes gruixudes… Giselle deu ser una suavíssima nana.

  4. kalamar dijo:

    Ah, GRACIAS por el enlace de la Valadon. 😀

    • José Luis dijo:

      Gracias a ti por hacer esa serie, que me parece muy interesante y muy bien presentada. (verás que no he hecho enlace con los palindromos, más que nada para que no nos encierren… 🙂

  5. José Luis dijo:

    Rosli Ayuso me ha enviado su crítica de Giselle en “El Mundo”, que incorporo a la entrada. Gracias, Rosli!

Dejar un comentario

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s