Hagan sitio

El autor de este video promocional tiene quince años. Una página web  le basta para presentar su empresa de «producciones creativas» dedicada a la edición de videos. Su eslogan es «Hacemos de un buen trabajo uno mejor», lo que supongo significará deme usted sus fotos y sus videos domésticos y verá la peli que le monto. Me gustaría creer que es un representante del principio del fin de la generación nini. ¡Enhorabuena, Alex!

Anuncio publicitario

Acerca de José Luis

Las apariencias no engañan
Esta entrada fue publicada en Sociedad. Guarda el enlace permanente.

12 respuestas a Hagan sitio

  1. kalamar dijo:

    aaaaaal.l.l.l.aaaaaa! …….. 😆 😆 😆 😆

  2. Assur dijo:

    Aquesta vegada, l’encreuament de comentaris kalamar-José Luis no l’he entès, però deixa’m que digui que la idea del «nano» és molt bona!

    • José Luis dijo:

      El nano es molt espavilat i nosaltres una mica desconsiderats: La família grega de kalamar li diu Lula, com la gata de l’Alex, i per si dallonses em dedica un vídeo amb un cosí bastant impresentable.

    • kalamar dijo:

      con tu permiso, JL,
      Assur, per fi he posat una mica al dia la pàgina de Bassart, que en aquests moments es fa més ample gràcies i només gràcies a tú. Mercès.
      Ah, la família belga, catalana, mallorquina, también. que quede entre nosotros, ok?
      Veuràs Assur que el JL es mereixia una cosa més bèstia, però només he trobat aquesta rapada ben innocent.

  3. Assur dijo:

    «Valla» par de dos!!! :))

    Kalamar: Vinc a veure el Bassart.

  4. Assur dijo:

    Què fas, José Luis, que encara no has anat a veure l’exposició de Bassart?

    • José Luis dijo:

      Tenia pendent mirar que era això del Bassart de que parlàveu, i ara he suposat que seria algú al MACBA, que es el que em penso que volíes fer-me creure. He mirat el Google que m’ha portat a una pagina per comprar eines de pescador, a “Luis Romero Bassart (Cuba-) un militar español que participó en la guerra civil española a favor de la República” y a una col•lecció de quadres de peixos, perquè resulta que la perca es diu bass en inglés. Per fi he mirat de pensar una mica abans de disparar amb el Google i he trobat la pagina a kalamarlandia. I fins i tot ja he trobat una aportació. 🙂

      • kalamar dijo:

        gràcies per l’aportació, em feu currar molt!
        la veritat és que amb els buscadors d’art tot és més fàcil!

        si trobeu més, envieu-me-les plis,plis 🙂

        increibles, JL, los enlaces que encuentras a partir de Bassart. Vaya percas!
        Me gustó el palabro porque también recuerda a un bazar

Dejar un comentario

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s