Las necesidades de siete hermanos o Siete Novias para Baloo

 Parecido razonable

Acerca de José Luis

Las apariencias engañan... o no.
Esta entrada fue publicada en Bandas Sonoras, Música, Parecidos. Guarda el enlace permanente.

2 respuestas a Las necesidades de siete hermanos o Siete Novias para Baloo

  1. josep dijo:

    Les semblances son més que evidents!
    Mai les havia relacionat.
    Una abraçada

    • José Luis dijo:

      Jo tampoc, fins ara. Em vaig trobar amb la cançó de Siete Novias, que m’encanta, i quan l’estava sentint vaig caure en la semblança amb l’altre, que també trobo molt bona, naturalment, és clar, perquè són idèntiques. Cada cop relativitzo més la qüestió dels plagis, però aquest és de jutjat de guàrdia.

      Una abraçada, Josep

Dejar un comentario

