El jeroglífico culé (IX) (imprescindible también para anticulés y abstemios)

jero 2

>-----------------------------------------------------------------> ¡¡¡ ¿Qué G? - o - lazo !!! ¡¡¡QUÉ GOLAZO!!!

Messi, el mejor jugador de la historia, de largo. Pero los alemanes podrían haberse quejado de falta previa en este segundo gol: Ha fracturado la cadera a Boateng.

En el apunte  de ayer empleaba el supuesto de un entrenador ordenando a un defensa que saliera al paso de otro jugador  para mostrar que es imposible escribir correctamente “sal-le”. Pero si lo que pide es parar a Messi, lo que es, oral o escrito, es una pérdida de tiempo. 😉

Acerca de José Luis

Las apariencias engañan... o no.
Esta entrada fue publicada en Jeroglíficos, Sociedad y etiquetada . Guarda el enlace permanente.

13 respuestas a El jeroglífico culé (IX) (imprescindible también para anticulés y abstemios)

  1. lluisemili dijo:

    ¿Golazo? ¿golazo? ¿Golazo?

    Però no entenc que vols dir amb els interrogants ni els colorins. A més el segon va ser el més majúscul.

  2. gloria aparicio dijo:

    Em passa el mateix , perque els colorins i la segona en minúscula quan va ser l’apoteossi, a més ho vaig viure “en directe” una filla em va regalar una entradeta com regal de la “mare” ( jo feia 35 anys que no anava a un camp de futból ) no sòc gaire futbolera però en veient els malabarismes d’aquest geni un dia en una sobre-taula vaig dir que ” m’agradaría veure en Messi jugar en persona abans de morir” i no sé si es perque em veuen “molt fotuda ” o simplement perque es desviuen per mí jo ahir vaig anar i ho vaig disfrutar a tope, no tant com una Opera del meu estimat J.Kaufmann però deu-ni-dó……. quina impressió escoltar el himne de la champions amb aquell pintoresc mosaic, vaig sortir afònica però , això si , encara no penso en morir tot i haven vist a en ” Messi el geni ” .

    • José Luis dijo:

      Quin dia vas triar, afortunada!

      El jeroglífic… em vaig oblidar d’uns signes d’admiració, i el significat de les “g” és, com diria, discutible. Però posaré les admiracions i us donaré 24 hores més.😉

  3. Ângels dijo:

    Yo estoy igual ,es decir “en ascuas” GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

  4. josep olive dijo:

    No puedo con los geroglificos musicales voy a poder con este. Ni flowers. Al Boeteng se le ha visto hoy con taca-taca. No es grave.

Dejar un comentario

