Beatles’s (19) – For no one

Acerca de José Luis

Las apariencias engañan... o no.
Esta entrada fue publicada en Pop y etiquetada , , . Guarda el enlace permanente.

6 respuestas a Beatles’s (19) – For no one

  1. josep dijo:

    Un altra grandiós tema dels de Liverpool. M’encanta la versió de Harris, la seva manera de interpretar folk-country sempre m’ha seduït.
    Una abraçada

    • José Luis dijo:

      Grandiós. Encara recordo el que em va impressionar, de jovenet, llegir que la trompa era Alan Civil, de la Academia de Sant Martin in the Fields.

      No he trobat cap altra video a l’alçada d’aquest de Emmylou Harris, que també m’agrada molt. Coincidim sempre😉

  2. lluisemili dijo:

    Vaig posar un comentari ahir però no devia prémer l’enter. Ja passa.
    Repeteixo: Gràcies per, hores d’ara, fer-me descobrir una preciosa peça dels Beatles que no recordo havers sentit mai.
    A mi la versió que m’emociona més és la del Paul cantant i fent la música instrumental amb “bu bu bu”

    • José Luis dijo:

      Doncs em deus una ben bona, perquè és una grandíssima cançó, una de les millors del Revolver. Que t’emocioni més el “bu bu” de McCartney que el d’Alan Civil és un signe de solidaritat.

  3. Allau dijo:

    És de lo més bonic que The Beatles feren en vida. Nunca un “For no one” pareció tan universal.

Dejar un comentario

